Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко проблеми след смяна на двигател.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Отвори капачката за маслото и наври нос. Подобна е миризмата ако гори масло и го хвърля през ауспуха.
    От ауспуха немирише на масло,на мен лично ми мирише на ацетоноподобие.Качвам малко снимки как дими при лошо и хубаво време и водата където се събира в ауспуха.
    А останалите неща от какво може да са?Тресенето на двигатела и мекия волан?
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #17
      Ако мирише на развалени яйца (сяра), то катализатора ти е запушен...Ти, обаче казваш, че сте го махнали...Ако не губи масло и антифриз, може повечето "дим", който излиза в същност да е пара поради по-студеното време...

      За тресенето - дюзи чистил ли си някога? От тях може да тресе...От бобини също...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Ако мирише на развалени яйца (сяра), то катализатора ти е запушен...Ти, обаче казваш, че сте го махнали...Ако не губи масло и антифриз, може повечето "дим", който излиза в същност да е пара поради по-студеното време...

        За тресенето - дюзи чистил ли си някога? От тях може да тресе...От бобини също...
        Дюзи не съм чистил(а как се чистят?),бобините са ок,чистени скоро и изправни.Катализатора е махнат ама само заадния,имам още 2.

        ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

        Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
        Я земи сложи убав бензин и я покарай тая кола малко - може и некой подобрител за бензин да хакнеш, дето обира влагата.
        Като ти гледам кюнеца си 6+(освен ако не си го шомполирал или сменявал) ,ако я караш с грозен бенз ще си със тресене минимум.
        Бензина беше до денс български,ОМВ Карера-100,преди заредих тук в Гърция,пак 100 октанов Джет Ойл.Какво имаш впредвид 6+ за ауспуха,че е добре ли?Не е сменяван нито е чистен.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #19
          Според мен по-сигурният вариант е бръкни леко с пръст и обери малко от саждите, след това разтъркай с друг пръст и ако черното стане мазно е възможно да ти гори маслото. А за тресенето и аз мисля че е възможно да са дюзи...
          Имах идентичните проблеми на ситроенчето ми, но заради студеното време си мислих, че е конденз, а дюзите ми се бяха запушили заради газ-та и понякога дори гаснеше.
          1986 Alfa Romeo Sprint ex.
          1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
          1999 Citroen Saxo 1.0
          Never Give Up! Just keep walking... ®

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
            Ми аспухчето е като дупето - ако и работят червата има хубаво ако
            Демек не е в сажди кюнеца значи има хубаво изгаряне на смес в правилните пропорции -нито е богата нито гори масло ,само белите цънки показват леко обедняване ако я караш таксиджиската (лекичко на 5-та с 2000 об.)предполагам да не ти гори много .
            Но май се лъжа за белите цънки - капчици вода са .
            Виж свещите как са като цвят ,нагар имат ли .Може да се разберат мн. неща от тези два елемента на това чудо на природата и автомобилостроенето.
            А накрая сам си дал отговора - в БГ бензина е като гръцко патоки, па ако ще да е ОМВ не карера ами Лукойл карера.
            От последните дни по новините не ви ли стана ясно че по всички БГ бензиностанции продават лайната на ЛукОйл.
            Това в ауспуха е точно капки вода,свещите са чисто новички и оригинални на 20 дена.За бензина идея нямам кой е добър в България,но знам къде данезареждам в Солун,неживея в България колега и да си призная зареждам където ми падне в БГ.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #21
              Колега, защо не си провериш ламбда сондите и дебитомера? Моята ламбда беше заминала и тресеше доволно мотора.
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Degree Покажи съобщение
                Колега, защо не си провериш ламбда сондите и дебитомера? Моята ламбда беше заминала и тресеше доволно мотора.
                Дебитомера е Ок,виж за ламбдите и намен ми мина през ума,даже днес питах за цени на оригинални ламбда рикамби.
                Истината е че май малко се шашкам повече от необходимото,ама ,,Страх лозе пази",лош опит със тукашни сервизи и смяна на двигател.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #23
                  Колега, пробвай с добавка на "Лики моли" за дюзи - може да не помогне, но със сигурност няма да навреди - при мен помогна - бях със същите симптоми.
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                    Дюзи не съм чистил(а как се чистят?),бобините са ок,чистени скоро и изправни.Катализатора е махнат ама само заадния,имам още 2
                    Дюзите се чистят на ултразвук...АКо е седяла дълго време без да се пали е възможно да са "спекли" така да се каже.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Дюзите се чистят на ултразвук...АКо е седяла дълго време без да се пали е възможно да са "спекли" така да се каже.
                      Ми може и така да е,тоя мотор преди да го сложа не е пален 5-6 месеца,дано не е проблем че към България чак около 20 април ше идвам.Каде мога да направя тази процедура и колко струва?
                      Last edited by Кайо; d.m.y г., 22:54.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                        Дюзи не съм чистил(а как се чистят?),бобините са ок,чистени скоро и изправни.Катализатора е махнат ама само заадния,имам още 2.

                        ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:28 ----------



                        Бензина беше до денс български,ОМВ Карера-100,преди заредих тук в Гърция,пак 100 октанов Джет Ойл.Какво имаш впредвид 6+ за ауспуха,че е добре ли?Не е сменяван нито е чистен.
                        Чакай малко как така махнат катализатора ама има още два. Това трябва да означава че колата е 2000-2001 което е евро-3. Кой и махна катализатора. При ерво-3 премахването на катализатора трябва д ае сързано с намеса по софтуера на компа изключване на сондата след катализатора,иначе се записва грешка.
                        Я чземи мини една свяствна диагностика да се види коя сонда работи и коя не. Със сигурност едната вече не отчитра нищо само несъм сигурен дали това влияеше на работата на двигателя. Каква е причината да махнеш катализатора кога за последно си проверявал ссондите дали работят.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Чакай малко как така махнат катализатора ама има още два. Това трябва да означава че колата е 2000-2001 което е евро-3. Кой и махна катализатора. При ерво-3 премахването на катализатора трябва д ае сързано с намеса по софтуера на компа изключване на сондата след катализатора,иначе се записва грешка.
                          Я чземи мини една свяствна диагностика да се види коя сонда работи и коя не. Със сигурност едната вече не отчитра нищо само несъм сигурен дали това влияеше на работата на двигателя. Каква е причината да махнеш катализатора кога за последно си проверявал ссондите дали работят.
                          Колата е 2001,евро-3,но ,,новия " двигател е 1998,евро--2,махнат е катализатора преди 3-сонда,дефакто си беше изпаднал сам,в сервиза където ми смениха двигатела бяха свалили цялата изпускателна система всичките тръби и подобни за да ги почистят външно от залепнал наелон че смърдеше ужасно като загрее колата.Грешки непоказва и не е записала,поне засега.Диагностика на ламбдите е направена пак в същия сервиз,така или иначе се вкарах в голям разход бях решил и тях да меня защото откакто съм купил колата ламбда несам сменявал,но човека каза че си работят добре.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #28
                            При ЦФ3, ако махнеш само "главния" катализатор - грешка не свети (карал съм без него 2 години)! Махнеш ли пре-катализаторите (питите веднага след колектора) чек-а светва в рамките на 150км-200км...Лично тествано многократно
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              При ЦФ3, ако махнеш само "главния" катализатор - грешка не свети (карал съм без него 2 години)! Махнеш ли пре-катализаторите (питите веднага след колектора) чек-а светва в рамките на 150км-200км...Лично тествано многократно
                              Е при мен е точно така,махнат е,,главния"катализатор,нито свети,нито записва грешки,поне засега не е записал.
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • #30
                                Сложиш петък една добавка за почистване на инжекторите на Вюрт и след два дена интензивно каране с доста газ тресенето на мотора се пооправи.
                                Обаче нещо друго забелязах,всвки ден си проверявам нивото на маслото и антифриза,антифриза нещо се базика с мен,събота беше под минимума,запалих колата и като позагря се вдигна нивото на антифриза,поодвих леко капачката и казанчето се напълни доста над максимума.Обезвъздуших радиатора долях антифриз,нивото ок,карам около 80км спирам гледам нивото пак ок,след около 2 час проверявам пак на изстинал двигател и нивото пак е доста под минимума.
                                Три пъти правя обезвъздушаване за два дена и нивото неиска да заспи.Това пък чудо са какво е?
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X